Thursday, November 10, 2011

Mardilaat

Täna 10. novembril toimus mardilaat, millega seoses avanes võimalus 3-5. vahetunnil Lilleküla Gümnaasiumi õpilastel näha enneolematult palju õpilasi pikal koridoril. Sagimist ja uudishimu oli rohkem kui küllaga, kuna koridori oli veetud palju laudu, kus algklasside õpilased said müüa head ja paremat. Nagu ka inimesed on erinevad, olid ka tooted väga erinevad. Kes tulid viineripirukate, moosirullide, küpsiste, kompottide- või isegi kõrvarõngastega.
Meil avanes suurepärane võimalus teha intervjuu kahe toreda õpilasega, kes olid asja kätte võtnud ning oma söödava müüki pannud.




Elis  6B





Ken-Egert 2A (vasak)







Mida te otsustasite tänaseks teha?

E: Viineripirukaid, kõrvarõngaid ja prosse.
K: Kooki, õuna-beseekooki.

Kas kokkamisel oli teil abikäsi ka? Kui jah, siis kuidas ta teid aitas?

E: Ema oli, kuna me hakkasime väga hilja õhtul neid tegema, siis ta võttis viineripirukad ise ahjust välja.
K: Jaa, emme. Tegi koogi valmis.

Kui kaua te kokkasite?

E: Umbes tund aega.
KKuskil pool tundi.

Miks te otsustasite täna üldse mardilaadale tulla?

E: Et raha saada.

Kas te olete nõus avaldama, kui palju te teenisite täna ning mis teil on plaanis selle rahaga teha?

E: Üle 15 euro ja ma arvan, et ma käin kinos.
K: Ma ei tea, mida ma rahaga teen. Sentidega viskan lutsu ja paberrahaga teen ma lennukeid.


Rohkem pilte saab vaadata SIIT


Intervjuu: Tamur M
Pildid: Mariann L
Tekst: Mariann L

No comments:

Post a Comment