Monday, April 30, 2012

Eesti keele riigieksam


30. aprillil pidid kõik abituriendid, kes tahavad gümnaasiumit lõpetada, tegema eesti keele riigieksami. Tegime väikese intervjuu meie kooli XII a klassi õpilaste Margiti ja Henriga ning XII b klassi õpilase Karliga.

1. Kuidas on hetkel enesetunne?

Margit R: Enesetunne on selline mega närviline. See võiks juba läbi olla! Aga samas tean, et kell 4 on see tehtud ning seda ei pea enam kunagi elus tegema. 

Henri V: Kerge pabin on sees.

Karl V: Väga meeldiv enesetunne on.

2. Kuidas oled ennast eksamiks ettevalmistanud?

Margit R: Ostsin homse toidukraami kaasa, ehk siis veepudeli ja 2 müslibatooni. Eile lugesin lugemisülesandeid. Vaatasin veel eesti keele ja praktilise eesti keele vihikud läbi. Õhtul loen veel eelmiste aastate kirjandid läbi ja loodan, et sellest kõigest piisab.

Herni V: Vaatasin 12. klassi materjali läbi ja otsin poest šokolaadi ja vett. Mulliga.

Karl V:  Lugesin eesti keele vihiku läbi.

3. Mida kardad eksami juures kõige rohkem?

Margit R: Hehe, kardan, et kui ma selle paberipataka kätte saan, tuleb mul paanika ja ma ei suuda midagi kirjutada ning üldse enam keskenduda. Loodan, et mul kõht seal mega kõvasti korisema ei hakka, mis on suht tavaline. Loomulikult kardan enim, et ma ei tee seda ära, aga samas 20 punkti saab ikka kokku.

Henri V: Mõtlesin, et mis siis juhtub, kui aprillirahutused korduvad ja eksam jääb pooleli.

Karl V: Seda, et ühtegi piisavalt head kirjandi teemat homsel eksamil pole.

No comments:

Post a Comment