Tuesday, March 27, 2012

Vastuvõtukatsed 10. klassi




Tallinna Lilleküla Gümnaasiumis toimusid 10. klassi vastuvõtukatsed kahel päeval, 20. ja 21. märts. Meie märtsikuu meedia rühm oli ka ühel päeval kohal ning uuris, kuidas ja mida need endast täpselt kujutasid.
9.45 ajal võis näha, kuidas palju erinevatest koolidest ärevil noori aulat otsisid, kuna täpselt kell 10.00 algas seal õppesuundade tutvustamine.
Õppesuunad jagunevad järgmiselt:
reaal-majanduse õppesuund
humanitaar-meedia õppesuund
loodusteaduste ja rekreatsioonikorralduse õppesuund




Peale suundade ja õppekava tutvustamist jagati üheksandikud nimekirja alusel erinevatesse klassiruumidesse kirjalikke katseid tegema. Õpilased pidid sooritama katsed inglise keeles, matemaatikas, eesti keeles ning tegema ka õppesuuna testi.
Pärast katseid olid rõõmuga nõus vastama meie paarile küsimusele kaks Laagri Kooli õpilast, Kerttu-Liis Laane ja Anna-Liisa Vaikma.

Kust te tulite üldse sellepeale, et Tallinna Lilleküla Gümnaasiumisse katsed teha?

K: Idee sain õe käest, kes käib teist aastat juba Lilleküla Gümnaasiumis.

A: Tegin katsed Lillekülla, sest seal koolis on mul tuttavaid kes soovitasid siia kooli teha ja mulle meeldivad pakutud õppesuunad.

Kas kirjalikud katsed osutusid teie jaoks raskeks või olid need täiesti võimetekohased?

K: Ained olid minu jaoks võimetekohased, kuid üllatavalt keeruliseks osutus eesti keel.

A: Minu jaoks olid katsed üsna rasked. Inglise keel ja matemaatika olid kõige
keerulisemad, kuid vastupidiselt Kerttule oli eesti keel minu jaoks kerge.

Milline õppesuund teie jaoks kõige huvitavam tundus ja miks?

K: Minu jaoks kõige huvitavam tundub humanitaar-meedia õppesuund, kuna tunnen ennast keelte osas kindlalt.

A: Minu jaoks osutus kõige huvitavamaks ka humanitaar-meedia õppesuund, sest olen keeltes tugev ja meeldib kirjandus.


Kuidas võrdlete Lilleküla Gümnaasiumi katseid teiste koolide omadega?

K: Üldiselt olid kõik need katsed, mida ma tegin samal tasemel, aga nagu eespool mainitud siis eesti keel oli siin natukene raskem.

A: Katsed olid üldiselt lihtsad aga väkseid vigu teeb igaüks.


Nagu arvata sai, olid arvamused seinast-seina, aga meie omalt poolt soovime üheksandikele kivi kotti ning häid tulemusi.


Pildid: Mariann Laane
Tekst: Indrek Hurt, Lisa Lepp




No comments:

Post a Comment