Tuesday, October 4, 2011

Tallinna aasta parim õpetaja on õpetaja Lagle Matto

Nii nagu eelnevatel aastatel siis ka see aasta valiti kooli parim õpetaja ning seekord osutus selleks matemaatikaõpetaja Lagle Matto. Olles sellest kuulnud, tormasime meie, kiirreageerijad grupist The B-Team kohale, et asjast selgust saada.

Kuidas teil õnnestus saada aasta Parima Õpetaja tiitel?

Minu kolleegid valisid mind. Meil iga aasta toimub see üritus. Mina ei ole ainuke. Neid õpetajaid on olnud palju nagu näiteks Meeri Sild, Kristel Mäekask jne.

Mida te selle tiitliga peale hakkate?

Ma püüan vastavalt käituda ehk siis üritan end korrale kutsuda.

Kuidas teile see tiitel meeldib?

Väga meeldib. See tähendab kolleegide tunnustust.

Kas sel tiitlil ka mingi auhind on?

Jah, on küll. Ma sain sinise tunnistuse ning rahalise preemia.

Mida te kavatsete selle rahalise preemiaga peale hakata?

Suurema osa kulutan ma magusa peale ning ülejäänud midagi isiklikult mulle.

                                                          Õpetaja Lagle Matto

No comments:

Post a Comment