Friday, October 21, 2011

Kalevipojad koolis

Meie koolis käidi filmimas paari „Kalevipoegade“ stseeni
Tiheda filmimise kõrvalt õnnestus meil saada intervjuu saate "Kalevipoegade" režissööriga.

Tere, Kes te olete ja mille pärast te siin olete?
Minu nimi on Ergo Kuld, ma olen „Kalevipoegade“ režissöör, operaator, ja me oleme täna siin filmimas paari stseeni järjekordsesse kalevipoegade episoodi.

Aga miks just meie kool?
Ei oskagi öelda, tegelikult otsustab seda tavaliselt meie produktsioon, ehk siis tegevprodutsent või peaprodutsent. Aga miks mitte, ma olen siin enne ka filmimas käinud, „Saladusi“ ja isegi mõne teise võttega, et väga tore kool ja väga vastutulelikud inimesed reeglina. Kindlasti ka väga toredad ja andekad lapsed.
Tänane võte oli ka väga õnnestunud ja ei olegi midagi öelda et, kõik noored on sündinud näitlejad. Ütleme nii, et tänapäeva noortel see ilmselt on tingitud sellest, et noortel pole kaamera kartust. Kõik on hästi loomulikud ja ei ole mingit pukestatust, ega ülepunnitamist või mingit nägude tegemist või grimassitamist. Kõik on väga tore, loomulik ja orgaaniline.

Aga millal me seda stseeni saame Kanal 2-es näha?
Kanal 2-st saab seda stseeni vaadata. Tegelikult kahest erinevast episoodist on need stseenid pärit. Need on seitsmes ja kaheksas episood. Aga millal nad eetris on, võibolla kõige lihtsam oleks lugeda niimoodi, et üleeile oli eetris meil neljas osa ja siis lugeda edasi kolm osa, siis on seitsmes osa ja siis on need stseenid eetris. Et ma ei oska kuupäevi öelda täpselt.

Jääme siis ootama ja aitäh teile!
Palun, palun!

1 comment:

  1. Need sissejuhatused, et saime intervjuu ja lõpetuseks jääme ootama, ei ole vaja ära trükkida. Parem oleks "saadud" intervjuu põhjal lugu kirjutada, kus siis on mõni tsitaat sees.

    ReplyDelete